DumpStats voor aequum est aequum

49,483 +52737 -3254

Kudos

#1128 (Top 0.3530%)

Kudos/dag 45.03
Kudos/reaguursel 21.85
Meeste kudos op 1 reaguursel 2014
Minste kudos op 1 reaguursel -70

2,265

Reaguursels

Reaguursels/dag 2.06
Topreaguursels 14
Woorden per reaguursel 16.2
Reacties per reaguursel 0.48
Meeste reaguursels op 1 dag 13
Aantal x weggejorist 45
Geregistreerd op 20-06-2023
Eerste reactie op 21-06-2023

Scherpe Amazon Deals ⚡

Shop via onze link — jij betaalt niets extra, wij krijgen een klein steuntje van Amazon 💚

*Als Amazon-partner verdient Dumpstats aan in aanmerking komende aankopen. Dank voor je support!*

Kudoverloop over tijd

2 kudos 2026-06-25 10:53:36 op Geheim wapen bij het boksen
Lul niet. Mijn Surinaamse vriendin maakt het zo vaak en nog nooit last van gehad.

14 kudos 2026-06-24 20:59:58 op Schotten doen mars
Wat een prachtige analyse. Die ga ik inlijsten.

-4 kudos 2026-06-23 16:19:54 op Drinkpauze van de Duutsers
Voor je zus, want het elftal weet wat er gebeurt als ze teveel bier drinkt.

3 kudos 2026-06-23 16:12:59 op Hey Koos, mag dit?
Gister op de Belgische weg een nummerbord met 2 hel. Vond ik ook al heel wat.

-17 kudos 2026-06-22 21:55:55 op En daar is nummer 18
Als voetbalnoob wilde ik toch wel eens wat meer van Messi weten. Ben wat docu's gaan kijken over hem op youtube. De man is een wonder en zelfs de allergrootsten in voetbal kijken tegen hem op. Of hij leuk is, dat doet tijdens een wedstrijd even niet ter zake.

1 kudos 2026-06-20 17:28:44 op Heftig treinongeluk in India
Ik dacht dat het voor vrouwen verboden was om te rijden in dat land. Nu begrijp ik ook waarom.

1 kudos 2026-06-20 17:27:42 op Hondencompi
Prachtige beesten en dat van iemand die niet per se een hondenliefhebber is.

145 kudos 2026-06-19 20:54:16 op Wel lange relatie gehad
Een moeder die haar impulsen niet kan beheersen en neukt met de vriend van haar dochter. Veel meer tokkie gaat het niet worden.

-4 kudos 2026-06-19 16:53:54 op Mannen zijn mannen
Nou weinig. Weinig zijn 6 zelfgesneden dobbelstenen.

21 kudos 2026-06-18 21:18:28 op Engelengeduld
Doe dan maar gelijk ook een kinderontzegging.

-16 kudos 2026-06-18 16:18:27 op Het dak gaat er af in Moskou
Nog even en die gevaarlijke gek drukt op de rode knop. Volgens mij maakt het hem namelijk geen flikker uit of de wereld kapot gaat.

-1 kudos 2026-06-17 13:36:50 op Nieuwe TV gekocht voor het WK? Jammer joh!
NPO is een verwende club grootgraaiers die jarenlang enorm heeft geprofiteerd van belachelijke inkomsten. Nu de kraan iets wordt dichtgedraaid gaan ze jengelen als kleine verwende kinderen. Neem eens een voorbeeld aan andere landen waar ze met minder geld veel betere programma's neerzetten.

2 kudos 2026-06-17 13:34:30 op Metettica
Toch heeft het wel wat.

0 kudos 2026-06-17 12:45:23 op Levensecht poppetje van The Joker
@ikdenkwat | 17-06-26 | 12:06: Dank je. Ik vind 2800 eigenlijk best goedkoop voor al het werk dat er inzit. Denk dat de maker maar weinig verdient.

1 kudos 2026-06-15 20:14:48 op Zo moet voetbal
Beetje respect voor deze Nederlandse Meester. Billen.

6 kudos 2026-06-15 00:03:15 op WK 1994: rellen in Den Haag na overwinning Nederlands elftal
Nee. Je keek wat er in de vitrine stond. Wilde je het even vasthouden, dan deden ze de vitrine open. Dan vulde je een formulier in met het produktnummer en wachtte je tot je ding per liftje kwam. Leuk concept.

7 kudos 2026-06-14 20:09:13 op Zomerjurkjes!
Maar een drankje is toch niet teveel betaald voor een wippie?

151 kudos 2026-06-10 19:32:34 op Papa de prankert
Leuke prank. Zo heb je in Nederland ook grootstedelingen die voor tonnen hun huis verkocht hebben en dan op het platteland gaan wonen. Die pranken dan de boeren om hun heen dat er teveel geluidsoverlast is van de nabijgelegen kippenboerderij of dat mest stinkt. Lachen joh!

151 kudos 2026-06-09 22:30:07 op Brute beroving
Wat een gekke plek om je eten 'per ongeluk' neer te zetten.

-5 kudos 2026-06-09 22:14:41 op Dit wil ik ook kunnen
Ja, nu krijg ik weer zin in een wankje terwijl ik moet gaan slapen.

-4 kudos 2026-06-09 16:40:44 op Jij gaat de bus uit
@SpaceVogel | 09-06-26 | 16:11: Dat oudlinkse idee is gelukkig al jaren achterhaald.

9 kudos 2026-06-09 16:31:31 op De rijdende rukker
Eerlijk is eerlijk ik heb soms ook best wel eens zin om te rukken onderweg. Maar ik stop dan tenminste bij een benzinestation en ga veilig aan een houten tafel rukken.

9 kudos 2026-06-07 20:37:20 op Beeld aaien
En dan kom je erachter dat je twee soorten nat hebt. Stroefnat en gladnat.